Sudarwani, Margareta Maria and Cahyono, Alfat Bagus and Yulitriani T, Esti (2018) Pusat Otomotif Toyota Di Semarang (Toyota Automotive Centre In Semarang)Dengan Pendekatan Desain Arsitektur Modern. Journal of Architecture, 4 (4). pp. 1-21.
|
Text
pusat otomotif.pdf Download (1MB) | Preview |
|
Text (Hasil_Turnitin)
PUSAT OTOMOTIF TOYOTA DI SEMARANG (TOYOTA AUTOMOTIVE CENTRE IN SEMARANG) Dengan Pendekatan Desain Arsitektur Modern.pdf Restricted to Repository staff only Download (2MB) |
Abstract
Toyota automotive centre in Semarang is an automotive center of Toyota which is underpinned by the high interest of Semarang society with car manufacturer from Toyota company proved Toyota as the highest sales holder for the last few years, With the high demand of market automatically needs of service also increasingly demanded to be able to provide facilities and service with a larger scale, So the development of Toyota Automotive Centre in Semarang is expected to provide services in terms of buying and selling, service machines, modifications and other facilities with a larger scale and more complete, and able to further promote the development of Toyota's trademark in terms of competing business sales and service by brand other trademarks that exist in Indonesia, especially in the city of Semarang. Keywords: Toyota Automotive Centre, Modern Architecture. Pusat otomotif Toyota di Semarang merupakan sebuah pusat otomotif dari Toyota yang di dasari oleh tingginya minat masyarakat Semarang dengan mobil pabrikan dari perusahaan Toyota terbuktiToyota sebagai pemegang penjualan tertinggi untuk beberepa tahun terakhir, Dengan tingginya permintaan pasar secara otomatis kebutuhan pelayananpun juga semakin dituntut untuk dapat memberikan fasilitas dan pelayanan dengan skala yang lebih besar, Maka pembangunan Pusat otomotif Toyota di Semarang di harapkan mampu memberikan pelayanan dalam hal jual beli, servis mesin, modifikasi dan fasilitas lain dengan skala yang lebih besar dan lebih lengkap, serta mampu semakin memajukan perkembangan merk dagang Toyota dalam hal bersaing bisnis penjualan dan pelayanan dengan merk merk dagang yang lain yang ada di Indonesia khususnya di kota Semarang. Kata kunci : Pusat Otomotif Toyota, Arsitektur Modern.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | SOCIAL SCIENCES > Transportation and communications > Automotive transportation Including trucking, bus lines, and taxicab service FINE ARTS > Architecture |
Depositing User: | Ms Sari Mentari Simanjuntak |
Date Deposited: | 13 Mar 2020 02:37 |
Last Modified: | 04 Jan 2022 02:01 |
URI: | http://repository.uki.ac.id/id/eprint/1355 |
Actions (login required)
View Item |